Händelserik dag

På min "att-göra-innan-jag-dör-lista"
Evakuera ett tåg - CHECK!

För att göra en lång historia kort så ramlade en kontaktledning ner när mitt tåg var strax utanför Flen i morse. Efter ungefär 80 minuter kom det en buss och vi fick evakuera. Kom till Eskilstuna vid 10.25 (skulle ha varit framme 8.30). Träffade gruppen, käkade lunch och åkte hem igen 12.09.

Det är inte varje dag man får evakuera ett tåg. ;)

Dagens citat: "Trafikverket, Åsa!" - en kvinna som svarade i telefonen när vi satt på tåget.

Nu finns förresten bilderna som Freja tagit här.

Kommentarer
Postat av: haidisblog ▲

Hoppas du har en trevlig onsdag :)



PS! har en julkalender på min blogg hihi

2011-12-07 @ 15:42:10
URL: http://www.haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0